•      •   
  • 2397061900
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αποφάσεις

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 24-4-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 7464

Απόφαση αριθμ. 108/2015

Θέμα: «Εξουσιοδότηση υπογραφών στον Σύμβουλο Τοπικής Κοινότητας Μελισσουργού κ. Καραβά Κωνσταντίνο».

Απόφαση αριθμ.   108/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/2006) (ΦΕΚ 114 Α΄) σχετικά με την εξουσιοδότηση υπογραφών από τον Δήμαρχο.

2) Τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 2 του Ν. 3852/2010.

3) Την υπ’ αριθμ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

4) Τις παρούσες υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου Βόλβης.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Εξουσιοδοτούμε για την υπογραφή – επικύρωση φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου της υπογραφής στην Τοπική Κοινότητα Μελισσουργού τον Τοπικό Σύμβουλο κ. Καραβά Κωνσταντίνο του Ανδρέα.

Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στον ανωτέρω Σύμβουλο της Τοπικής Κοινότητας Μελισσουργού, να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.   

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 22-4-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 7220

Απόφαση αριθμ. 105/2015

Θέμα: «Εξουσιοδότηση υπογραφών στον Σύμβουλο Τοπικής Κοινότητας Μελισσουργού κ. Κουτζιαμπεούκ Δημοσθένη ».

Απόφαση αριθμ. 105/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/2006) (ΦΕΚ 114 Α΄) σχετικά με την εξουσιοδότηση υπογραφών από τον Δήμαρχο.

2) Τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 2 του Ν. 3852/2010.

3) Την υπ’ αριθμ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

4) Τις παρούσες υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου Βόλβης.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Εξουσιοδοτούμε για την υπογραφή – επικύρωση φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου της υπογραφής στην Τοπική Κοινότητα Μελισσουργού τον Τοπικό Σύμβουλο κ. Κουτζιαμπεούκ Δημοσθένη του Γεωργίου.

Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στον ανωτέρω Σύμβουλο της Τοπικής Κοινότητας Μελισσουργού, να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 25-2-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 3435

Απόφαση αριθμ. 50/2015

Θέμα:«Σύσταση ομάδας εργασίας για την καταγραφή υφιστάμενης κατάστασης οχημάτων και μηχανημάτων Δήμου, και για την ενδελεχή εξέταση της καταλληλότητας, της επισκευής, της συντήρησης ολόκληρου του μηχανολογικού εξοπλισμού»

Απόφαση αριθμ. 50/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/2006)

2)Την παρ. 1 περ. θ άρθρου 58 του Ν. 3852/2010,(ΦΕΚ 87/τ.Α΄/7-6-2020) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης».

3) Τις αριθμ. 425/2011 & 605/2011 Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Συνιστούμε ομάδα εργασίας για την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου και για την ενδελεχή εξέταση της καταλληλότητας, της επισκευή, της συντήρησης ολόκληρου του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου Βόλβης, αποτελούμενη από τους:

1) Τον κ. Σιάγκα Βασίλειο (Δημοτικό Σύμβουλο) ως Πρόεδρο.

2) Τον κ. Αντωνιάδη Γεώργιο (Δημοτικό Σύμβουλο ) ως μέλος.

3) Τον κ. Τζελέπη Χρήστο (Υπεύθυνο Γραφείου Κίνησης) ως μέλος.

4) Τον κ. Παντελίδη Κων/νο (Αναπλ. Υπεύθ. Γραφείου Κίνησης) ως μέλος.

5) Τον κ. Σαββόπουλο Χρήστο (Ιδιώτη – Πραγματογνώμονα) ως μέλος.

6) Τον κ. Παναγιωτίδη Απόστολο (Τοπικό Σύμβουλο Κοιν. Βόλβης) ως μέλος.

Έργο της ομάδας εργασίας είναι:

1) Η άμεση καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των οχημάτων και των μηχανημάτων του Δήμου εντός προθεσμίας 15 ημερών.

2) Ο ενδελεχής έλεγχος ολόκληρου του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου προκειμένου να διαπιστωθεί πόσα εκ των δημοτικών οχημάτων και μηχανημάτων χρήζουν επισκευής και συντήρησης ώστε να τεθούν άμεσα και νομότυπα σε κυκλοφορία & λειτουργία και πόσα εξ’ αυτών πρέπει να αποσυρθούν λόγω παλαιότητας ή λόγω ασύμφορης επισκευής.

3) Η συνεχής εποπτεία και επεξεργασία θεμάτων συντήρησης και επισκευής των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.

4) Η υποβολή γραπτών εισηγήσεων και προτάσεων προς το Γραφείο Δημάρχου για την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του στόλου των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.

5) Η συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Μουρλή Γεώργιο, με τον εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας κ. Καλούδη Ευστράτιο και τον εντεταλμένο Σύμβουλο προμηθειών κ. Βασιλάκη Δημήτριο .  

Με την παρούσα απόφαση παύει η ισχύ κάθε προγενέστερης με το ίδιο αντικείμενο.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στους ανωτέρω οριζόμενους.

Να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στη Διαύγεια.    

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας

 


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 25-2-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 3434

Απόφαση αριθμ. 49/2015

Θέμα:«Σύσταση ομάδας εργασίας για την οργάνωση και για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό δράσεων του εργατοτεχνικού προσωπικού».

Απόφαση αριθμ. 49/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/2006)

2)Την παρ. 1 περ. θ άρθρου 58 του Ν. 3852/2010,(ΦΕΚ 87/τ.Α΄/7-6-2020) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης».

3) Την ανάγκη της ορθολογικής διαχείρισης του εργατοτεχνικού προσωπικού του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Συνιστούμε ομάδα εργασίας για την οργάνωση και τον επιχειρησιακό σχεδιασμό δράσεων του εργατοτεχνικού προσωπικού του Δήμου Βόλβης, αποτελούμενη από τους:

1) Τον κ. Πράπα Απόστολο (Ειδικό Συνεργάτη Δημάρχου) ως Πρόεδρο.

2) Τον κ. Νεστορούδη Κων/νο   (Προϊστάμενο Δ/νσης) ως μέλος.

3) Τον κ. Αβραμίδη Κων/νο (Ιδιώτη) ως μέλος.

4) Τον κ. Αγιάνογλου Παράσχο (Υπεύθυνο Γραφείου Πολιτ. Προστασίας) ως μέλος.

5) Τον κ. Γαλανούση Σταυρό ( ΔΕ – Ηλεκτρολόγων) ως μέλος.

6) Τον κ. Ζαβαλέρη Παναγιώτη   (Επόπτη καθ/τας) ως μέλος.

7) Τον κ. Τζελέπη Χρήστο (Υπεύθυνο Γραφείου Κίνησης) ως μέλος.

8) Τον κ. Τσίτσο Γεώργιο ( ΔΕ – Τεχνιτών) ως μέλος.

Έργο της ομάδας εργασίας είναι:

1) Η άμεση καταγραφή των προβλημάτων και των δυσλειτουργιών που παρουσιάζονται κατά την υπηρεσιακή απασχόληση του εργατοτεχνικού προσωπικού και ο προγραμματισμός για την κάλυψη των αναγκών τόσο κατά την διάρκεια του έτους, όσο ιδιαίτερα και κατά την θερινή περίοδο.

2) Η συνεχής εποπτεία και επεξεργασία θεμάτων οργάνωσης του εργατοτεχνικού προσωπικού του Δήμου για την αποτελεσματικότερη απόδοση των υπηρεσιών.

3) Η τακτική – εβδομαδιαία συνεδρίαση της Επιτροπής (κάθε Παρασκευή) με ευθύνη του Προέδρου της, για τον εντοπισμό των δυσλειτουργιών, τον καλύτερο προγραμματισμό – συντονισμό και την επίλυση προβλημάτων των δράσεων που άπτονται του εργατοτεχνικού προσωπικού του Δήμου  

4) Η συνεργασία με τους Αντιδημάρχους : α) κ. Γεώργιο Μπουρλή (Καθαριότητας & Ηλεκτροφωτισμού) β) κ. Γεώργιο Αθανασιάδη (Δημοτικών Ενοτήτων & συντήρησης υποδομών) γ) κ. Άννα Βασιλειάδου (Περιβάλλοντος) και τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων για τον ορθολογικότερο συντονισμό των δράσεων και την μεγίστη απόδοση του εργατοτεχνικού προσωπικού.

5) Η υποβολή γραπτών εισηγήσεων και προτάσεων προς το Γραφείο Δημάρχου για την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του προσωπικού και των επιμέρους Υπηρεσιών του Δήμου.

Με την παρούσα απόφαση παύει η ισχύ κάθε προγενέστερης με το ίδιο αντικείμενο.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στους ανωτέρω οριζόμενους.

Να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στη Διαύγεια.    

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 17-2-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 2860

Απόφαση αριθμ. 42/2015

Θέμα: «Διακοπή μαθημάτων σε Σχολικές Μονάδες Δήμου Βόλβης λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών».

Απόφαση αριθμ. 42/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010

2) Το άρθρο 94 παρ. 4 αριθμ. 27 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 /τ.Α΄/7.6.2011) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» με το οποίο προστέθηκε στους Δήμους η αρμοδιότητα για «διακοπή μαθημάτων λόγω έκτακτων συνθηκών εντός των διοικητικών ορίων του οικείου Δήμου».

3) Tην αριθμ. 61 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ.Α.Η.Δ. με αριθμό πρωτοκόλλου 74.894/30-12-2010 που αφορά «Άσκηση πρόσθετων αρμοδιοτήτων από τους Δήμους από 1ης Ιανουαρίου 2011 του «Προγράμματος Καλλικράτης».

4) Το γεγονός ότι από τις πρώτες πρωινές ώρες της 17/2/2015 στην επικράτεια του Δήμου Βόλβης και ιδιαίτερα σε ορισμένες Δημοτικές του Ενότητες επικρατούν ακραία καιρικά φαινόμενα με έντονες χιονοπτώσεις και παγετό.

Αποφασίζουμε

Την διακοπή των μαθημάτων λόγω έκτακτων – έντονων καιρικών συνθηκών για την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015 στις παρακάτω Σχολικές Μονάδες του Δήμου Βόλβης.

1)Γυμνάσιο Αρέθουσας.    

2) Δημοτικό Σχολείο Αρέθουσας.

3) Νηπιαγωγείο Αρέθουσας.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί άμεσα στους Διευθυντές των ανωτέρω Σχολείων, στους Προέδρους των Σχολικών Επιτροπών, στον Εντεταλμένο Σύμβουλο για θέματα Παιδείας και στους κατά τόπον αρμόδιους Αντιδημάρχους.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

από τα πρακτικά της 1ης/2015 συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Βόλβης

Αριθμός Απόφασης: 19/2015

ΘΕΜA : Τριμηνιαία έκθεση Δ' τριμήνου 2014

Στον Δήμο Βόλβης και στο δημοτικό κατάστημα Σταυρού σήμερα στις 13 του μήνα Ιανουαρίου του έτους 2015 ημέρα της εβδομάδας Τρίτη και ώρα 11:00 μ.μ. συνήλθε σε συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλβης, ύστερα από την αρ. 301/09-01-2015 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που δόθηκε στον κάθε σύμβουλο σύμφωνα με το αρ. 75 του Ν. 3852/10.

            Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία (παρ. 1, αρ. 75 του Ν. 3852/2010), δεδομένου ότι σε σύνολο 7 μελών ήταν :

Παρόντες

Απόντες

1. Λιάμας Διαμαντής, πρόεδρος Ο.Ε.

2. Αθανασιάδης Γεώργιος

3. Γαβριηλίδης Ανδρέας

4. Γούτας Ιωάννης

5. Βακουφάρης Τηλέμαχος

6. Παντσάκη Σουλτάνα

1. Δεμερτζής Γεώργιος

Ώρα έναρξης συνεδρίασης: 11:00.

Ώρα λήξης συνεδρίασης:     11:40.

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο δημοτικός υπάλληλος Λεωτόν Γεώργιος για την τήρηση των πρακτικών.

Τα με αρ. 1 έως 4 θέματα, με αρ. απόφασης 1 έως και 4, δεν αναγράφονταν την ημερήσια διάταξη αλλά συζητήθηκαν κατόπιν ομόφωνης απόφασης των παρόντων.

Ο Πρόεδρος της Ο.Ε. κήρυξε την έναρξη της συνεδριάσεως και εισηγήθηκε το 15ο θέμα εκτός της ημερήσιας διάταξης που αφορά στην Τριμηνιαία έκθεση Δ' τριμήνου 2014. Στη συνέχεια ανέφερε ότι σύμφωνα με την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10, η οικονομική επιτροπή ελέγχει την υλοποίηση του προϋπολογισμού και υποβάλλει ανά τρίμηνο έκθεση προς το δημοτικό συμβούλιο, στην οποία παρουσιάζεται η κατάσταση των εσόδων και εξόδων του δήμου. Η έκθεση αυτή στην οποία καταχωρούνται και τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας, δημοσιεύεται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του δήμου.

Με την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010 , όπως τροποποιήθηκε από την παρ 4 του άρθρου 43 του ν. 3979/2011 και αντικαταστάθηκε από τον Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ Α’93/14-4-2014), ορίζονται τα εξής:

«9. Η οικονομική επιτροπή, έπειτα από εισήγηση του υπευθύνου των οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου, μετά τη λήξη κάθε τριμήνου υποβάλλει στο δημοτικό συμβούλιο έκθεση για τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, κατά το χρονικό διάστημα από την αρχή του οικονομικού έτους έως το τέλος του συγκεκριμένου τριμήνου. Στην έκθεση διατυπώνονται και οι τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας και επισυνάπτεται σε αυτή η εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και η έκθεση του προηγούμενου τριμήνου. Η έκθεση μετά των συνημμένων της υποβάλλεται στο δημοτικό συμβούλιο εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από τη λήξη κάθε τριμήνου. Εάν, με την ανωτέρω έκθεση του δεύτερου και τρίτου τριμήνου κάθε οικονομικού έτους, διαπιστωθεί από την οικονομική επιτροπή, σύμφωνα με την πορεία και την εκτίμηση είσπραξης των εσόδων, ότι στον προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί υπερεκτιμημένα έσοδα ή έσοδα που εκτιμάται ότι δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης, το δημοτικό συμβούλιο προβαίνει υποχρεωτικά σε αναμόρφωση αυτού, με απόφασή του που λαμβάνεται εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή σε αυτό της έκθεσης από την οικονομική επιτροπή, μειώνοντας τα παραπάνω έσοδα, σύμφωνα με την εισήγησή της και αντιστοίχως το σκέλος των δαπανών, ώστε να μην καταστεί σε καμία περίπτωση ελλειμματικός ο προϋπολογισμός. Σε περιπτώσεις όπου από την έκθεση προκύπτει ότι δεν απαιτείται αναμόρφωση του προϋπολογισμού, αυτό διαπιστώνεται από το δημοτικό συμβούλιο με απόφασή του που λαμβάνεται εντός της ίδιας προθεσμίας, δυνάμενο αυτό να προβεί σε αναμόρφωσή του για τους λόγους που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο. Οι ανωτέρω αποφάσεις υποβάλλονται στον Ελεγκτή Νομιμότητας για έλεγχο. Η έκθεση, μετά των συνημμένων της και η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου αναρτώνται στην ιστοσελίδα του οικείου Δήμου και στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 3861/2010 («Πρόγραμμα Διαύγεια»), γνωστοποιούμενοι οι σχετικοί αριθμοί διαδικτυακής ανάρτησης (ΑΔΑ) στον Ελεγκτή Νομιμότητας και στην οικεία υπηρεσία Επιτρόπου για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 277 του ν. 3852/2010. Τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται στην έκθεση ή και να τη συνοδεύουν, καθώς και κάθε άλλο θέμα για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών.»

Κατ’ εξουσιοδότηση της ανωτέρω διάταξης εκδόθηκε η αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών», στην οποία καθορίζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, που υποβάλλεται στο δημοτικό συμβούλιο από την οικονομική επιτροπή, μετά από εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου. Η τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των δήμων, συντάσσεται σύμφωνα με τα Υποδείγματα 1 έως και 3, που επισυνάπτονται στην ανωτέρω απόφαση και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.

Με την αριθ. 414/2013 (ΑΔΑ: ΒΛΓΨΩ9Ω-Δ3Ι) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2014 και εγκρίθηκε με τα αριθ. πρωτ. 95128 και 82018/23-12-2013 έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

Η αντίστοιχη έκθεση εκτέλεσης προϋπολογισμού Γ’ τριμήνου 2014 εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο με την υπ’ αρ. 230/2014 απόφασή του και έλαβε ΑΔΑ: 7ΒΦ7Ω9Ω-ΒΤ7.

Με βάση τα παραπάνω η προϊσταμένη της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου με το από 13/01/2015 έγγραφό της, κοινοποίησε στην οικονομική επιτροπή την εισήγηση με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού.

Συγκεκριμένα διαβιβάζονται στην οικονομική επιτροπή οι κάτωθι πίνακες:

Πίνακας 1: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ εσόδων Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 2: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ δαπανών Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 3: Στοιχεία ισολογισμού Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Καλούμαστε λοιπόν να υποβάλουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο την τριμηνιαία έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου κατά το Δ΄ τρίμηνο του έτους 2014.

Η Οικονομική Επιτροπή αφού έλαβε υπόψη της

-     την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10

-     την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010

- η αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών»

-  την αριθ. 414/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2014 και εγκρίθηκε με τα αριθ. πρωτ. 95128 και 82018/23-12-2013 έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

- την υπ’ αρ. 230/2014 απόφ. Δ.Σ. με ΑΔΑ: 7ΒΦ7Ω9Ω-ΒΤ7 «Έγκριση Γ’ τριμηνιαίας έκθεσης εκτέλεσης προϋπολογισμού Δήμου Βόλβης έτους 2014»

- τα έσοδα - έξοδα και γενικά τα οικονομικά δεδομένα, όπως αποτυπώνονται στα βιβλία και στοιχεία του δήμου Βόλβης

- την εισήγηση της προϊσταμένης της Οικονομικής Υπηρεσίας

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

Αφού έλεγξε την πορεία υλοποίησης του προϋπολογισμού κατά το Δ’ τρίμηνο, δεν διαπίστωσε την ύπαρξη υπερεκτιμημένων εσόδων ή εσόδων που δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης. Δεν απαιτείται αναμόρφωση του προϋπολογισμού.

Υποβάλλει στο Δημοτικό Συμβούλιο την τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου κατά το Δ’ τρίμηνο του έτους 2014 συνοδευόμενη από την εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και την έκθεση του προηγούμενου τριμήνου.

Τα στοιχεία που διαβιβάζονται στο Δημοτικό Συμβούλιο και που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, εμφανίζονται στους ακόλουθους πίνακες οι οποίοι επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας:

Πίνακας 1: Αποτελέσματα εκτέλεσης προϋπολογισμού εσόδων Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 2: Αποτελέσματα εκτέλεσης προϋπολογισμού δαπανών Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 3: Στοιχεία ισολογισμού Δ’ τριμήνου του έτους 2014.

Η παρούσα να υποβληθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο και να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του δήμου

Η απόφαση αυτή έλαβε α/α 19/2015

Για το παραπάνω θέμα συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως εξής:

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΛΙΑΜΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

ΤΑ ΜΕΛΗ

Αθανασιάδης Γεώργιος

Γαβριηλίδης Ανδρέας

Γούτας Ιωάννης

Βακουφάρης Τηλέμαχος

Παντσάκη Σουλτάνα

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΛΙΑΜΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Παρακάτω επισυνάπτονται η Α.Δ.Α και οι σχετικοί με την απόφαση πίνακες:


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΘΕΜΑ: Συνοπτική οικονομική κατάσταση εγκεκριμένου Προϋπολογισμού Εσόδων – Εξόδων Δήμου Βόλβης έτους 2015

Σχετ. : Ν. 3463/2006 αρ. 159 παρ. 5 & Ν. 3852/2010 αρ. 266 παρ. 6

Σύμφωνα με τις διατάξεις των ανωτέρω σχετικών, παρατίθεται ακολούθως η συνοπτική οικονομική κατάσταση του Π/Υ του Δήμου Βόλβης έτους 2015, όπως ψηφίσθηκε με την υπ’ αρ. 268/2014 απόφαση Δ.Σ. (ΑΔΑ: 70Φ9Ω9Ω-8ΦΣ) και επικυρώθηκε με την υπ’ αρ. πρωτ. 120100/7-1-2015 εγκριτική της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΣΟΔΩΝ - ΕΞΟΔΩΝ

ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΒΗΣ για το έτος : 2015

     

Κωδικοί Αριθμοί

Έσοδα και Εισπράξεις

Προϋπολογισμός σε ευρώ

0

Τακτικά Έσοδα

6.447.251,99

1 (πλην 13)

Έκτακτα έσοδα (πλην επιχορηγήσεις για επενδύσεις)

262.700,00

2

Έσοδα παρελθόντων ετών

39.150,00

31

Εισπράξεις από Δάνεια

0,00

32

Εισπρακτέα υπόλοιπα από βεβαιωθέντα έσοδα κατά παρελθόντα έτη

2.834.243,15

4

Εισπράξεις υπέρ Δημοσίου, Ασφ. Φορέων και Τρίτων

1.557.960,00

5

Χρηματικό υπόλοιπο προηγ. Έτους

2.996.239,17

13

Επιχορηγήσεις για επενδύσεις

1.803.686,49

 

Σύνολο Πόρων :

15.941.230,80

     

Κωδικοί Αριθμοί

Έξοδα και Πληρωμές

Προϋπολογισμός σε ευρώ

60

Αμοιβές και έξοδα προσωπικού

2.849.697,74

61,62

Αμοιβές και παροχές τρίτων

1.906.315,00

63,64

Φόροι, Τέλη, Λοιπά γενικά έξοδα

395.295,72

651

Τοκοχρεολύσια δανείων

0,00

66

Προμήθειες - Αναλώσεις υλικών

1.095.685,32

67,68

Μεταβιβάσεις σε τρίτους, Λοιπά έξοδα

1.493.861,26

81,83

Επιχορηγούμενες και μη πληρωμές για υποχρεώσεις Π.Ο.Ε.

780.000,00

82,85

Λοιπές αποδόσεις και προβλέψεις

4.106.443,15

 

Επενδύσεις

 

71

Αγορές

720.600,00

73

Έργα

1.611.291,19

74

Μελέτες

441.824,38

75

Συμμετοχή σε επιχειρήσεις

0,00

652

Τοκοχρεολύσια δανείων επενδύσεων

240.500,00

9111

Αποθεματικό

299.717,04

 

Σύνολο εξόδων και πληρωμών :

15.941.230,80

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΛΙΑΜΑΣ


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 31-10-2014

Αριθμ. Πρωτ. : 28.224

Απόφαση αριθμ. 221/2014

Θέμα:« Τροποποίηση της αριθμ. 180/2014 προγενέστερης Απόφασης Δημάρχου που αφορά τον ορισμό με τις καθ’ ύλη και κατά τόπο αρμοδιότητες έξι (6) Αντιδημάρχων και επανακαθορισμός των καθ’ ύλη & κατά τόπον αρμοδιοτήτων σε τρείς (3) εξ’ αυτών».

Απόφαση αριθμ. 221/2014

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Την απογραφή πληθυσμού του 2011 σύμφωνα με την οποία (ΦΕΚ 3465/τ.Β΄/28.12.2012) οι έξι (6) πρώην Δήμοι και νύν Δημοτικές Ενότητες: Αγίου Γεωργίου – Απολλωνίας –Αρέθουσας- Εγνατίας – Μαδύτου και Ρεντίνας που πλέον αποτελούν τον Δήμο Βόλβης έχουν αθροιστικά πληθυσμό 23.478 κατοίκους.

2) Τις σχετικές διατάξεις του άρθρου και του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87/τΑ΄/ 7-6-2010 όπως τροποποιήθηκε με την διάταξη του άρθρου 6 του Ν. 4071/2012.

3) Την υπ’ αριθμ.15.150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010» όπως ισχύει.

4) Το γεγονός ότι ο Δήμος Βόλβης εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν έξι (6) Αντιδήμαρχοι.

5) Τις σχετικές διατάξεις της παρ. 3 ε΄ του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (Α΄40) αναφορικά με το ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

6) Τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4093/2012 (παρ.ΣΤ΄ υποπαρ. ΣΤ1)

7) Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλβης (ΦΕΚ 2399/τ.Β΄/27-10-2011)

8) Την αριθμ. 180/12-09-2014 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου με την οποία ορίστηκαν με αρμοδιότητες καθ’ ύλην και κατά τόπο οι έξι (6) Αντιδήμαρχοι του Δήμου Βόλβης.

9) Τις παρούσες  ανάγκες του Δήμου Βόλβης και τις διαπιστωθείσες δυσλειτουργίες σε ότι αφορά τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες ανά Αντιδήμαρχο.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Τροποποιούμε την αριθμ. 180/12-09-2014 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου σε ότι αφορά τις καθ’ ύλη & κατά τόπον αρμοδιότητες για τους παρακάτω Αντιδημάρχους:

Α) Προσθήκη μετά την παράγραφο Α3 υποπαράγραφο 15,   νέων υποπαραγράφων με αριθμούς 16 έως 24 ως εξής :

Στον κ. Δεμερτζή Γεώργιο που έχει ορισθεί Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Εποπτείας Νομικών Προσώπων δίχως αντιμισθία,πέραν των μέχρι τώρα αρμοδιοτήτων του, του μεταβιβάζουμε επιπλέον τις   παρακάτω καθ’ ύλην & κατά τόπον αρμοδιότητες :

16. Την εποπτεία της λειτουργίας Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης (Γ.Γ.Α.)

17. Την άσκηση εποπτείας των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.) καθώς και την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

18. Την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και την καταπολέμηση της ρύπανσης.

19. Την διαχείριση των βοσκοτόπων.

20. Την έρευνα και μελέτη κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, της κτηνοτροφίας και αλιείας καθώς και τη διατήρηση του αγροτικού, κτηνοτροφικού και αλιευτικού πληθυσμού στις εστίες τους.

21. Την προστασία, την αξιοποίηση και την εκμετάλλευση των τοπικών φυσικών πόρων και περιοχών των ιαματικών πηγών και των ήπιων ή ανανεώσιμων μορφών ενέργειας καθώς και την κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση των σχετικών έργων και εγκαταστάσεων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

22.Την αρμοδιότητα για τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοπτηνοτροφικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3698/2008 (ΦΕΚ 198Α΄).

23. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.

24. Τις αρμοδιότητες οι οποίες περιγράφονται στο άρθρο 59 παρ. 4 του Ν. 3852/2010 για την Δημοτική Ενότητα Μαδύτου.

Β) Προσθήκη μετά την παράγραφο Α4 υποπαράγραφο 26,   νέας υποπαραγράφου με αριθμό 27 ως εξής :

Στον κ. Ιορδανίδη Θεόδωρο που έχει ορισθεί Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης με αντιμισθία, πέραν των μέχρι τώρα αρμοδιοτήτων του, του μεταβιβάζουμε επιπλέον τις   παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες :

27. Την έκδοση Αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις του κανονισμού χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.

Γ) Προσθήκη μετά την παράγραφο Α5 υποπαράγραφο 20, νέων υποπαραγράφων με αριθμούς  21 και 22 ως εξής :

Στον κ. Καρακίτσο Απόστολο που έχει ορισθεί Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Οικονομικής Διαχείρισης με αντιμισθία, πέραν των μέχρι τώρα αρμοδιοτήτων του, του μεταβιβάζουμε επιπλέον τις   παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες :

21. Την έκδοση Αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις των Κανονισμών α. Καθαριότητας β. Νεκροταφείων γ. Υπαίθριας Διαφήμισης και δ. Άρδευσης του Δήμου.

22. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.

Κατά τα άλλα σε ότι αφορά τις καθ’ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες, την αναπλήρωση κάθε Αντιδημάρχου καθώς και την αναπλήρωση του Δημάρχου ισχύει η αριθμ. 180/12-09-2014 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

από τα πρακτικά της 22ης/2014 συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Βόλβης

Αριθμός Απόφασης: 463/2014

Θέμα : « Τριμηνιαία απολογιστικά Γ΄ τριμήνου 2014 »

Στον Δήμο Βόλβης και στο δημοτικό κατάστημα Σταυρού σήμερα στις 17 του μήνα Οκτωβρίου του έτους 2014 ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 12:00 π.μ. συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλβης, ύστερα από την αρ. 26684/13-10-2014 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που δόθηκε στον κάθε σύμβουλο σύμφωνα με το αρ. 75 του Ν. 3852/10.

            Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία (παρ. 1, αρ. 75 του Ν. 3852/2010), δεδομένου ότι σε σύνολο 7 μελών ήταν :

Παρόντες

Απόντες

1. Λιάμας Διαμαντής, πρόεδρος Ο.Ε.

2. Αθανασιάδης Γεώργιος

3. Γαβριηλίδης Ανδρέας

4. Γούτας Ιωάννης

5. Δεμερτζής Γεώργιος

6. Παντσάκη Σουλτάνα

7. Βακουφάρης Τηλέμαχος

 

Ώρα έναρξης συνεδρίασης: 12:00.

Ώρα λήξης συνεδρίασης:    12:40

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο δημοτικός υπάλληλος Γεώργιος Λεωτόν για την τήρηση των πρακτικών.

Τα με αρ. 1 έως 3 θέματα, με αρ. απόφασης 459 έως και 461, δεν αναγράφονταν την ημερήσια διάταξη αλλά συζητήθηκαν κατόπιν ομόφωνης απόφασης των παρόντων.

Ο Πρόεδρος της Ο.Ε. κήρυξε την έναρξη της συνεδριάσεως εισηγήθηκε το 2ο θέμα της ημερήσιας διάταξης που αφορά Τριμηνιαία έκθεση Γ' τριμήνου 2014 και ανέφερε ότι σύμφωνα με την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10, η οικονομική επιτροπή ελέγχει την υλοποίηση του προϋπολογισμού και υποβάλλει ανά τρίμηνο έκθεση προς το δημοτικό συμβούλιο, στην οποία παρουσιάζεται η κατάσταση των εσόδων και εξόδων του δήμου. Η έκθεση αυτή στην οποία καταχωρούνται και τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας, δημοσιεύεται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του δήμου.

Με την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010 , όπως τροποποιήθηκε από την παρ 4 του άρθρου 43 του ν. 3979/2011 και αντικαταστάθηκε από τον Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ Α’93/14-4-2014), ορίζονται τα εξής:

«9. Η οικονομική επιτροπή, έπειτα από εισήγηση του υπευθύνου των οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου, μετά τη λήξη κάθε τριμήνου υποβάλλει στο δημοτικό συμβούλιο έκθεση για τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, κατά το χρονικό διάστημα από την αρχή του οικονομικού έτους έως το τέλος του συγκεκριμένου τριμήνου. Στην έκθεση διατυπώνονται και οι τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας και επισυνάπτεται σε αυτή η εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και η έκθεση του προηγούμενου τριμήνου. Η έκθεση μετά των συνημμένων της υποβάλλεται στο δημοτικό συμβούλιο εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από τη λήξη κάθε τριμήνου. Εάν, με την ανωτέρω έκθεση του δεύτερου και τρίτου τριμήνου κάθε οικονομικού έτους, διαπιστωθεί από την οικονομική επιτροπή, σύμφωνα με την πορεία και την εκτίμηση είσπραξης των εσόδων, ότι στον προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί υπερεκτιμημένα έσοδα ή έσοδα που εκτιμάται ότι δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης, το δημοτικό συμβούλιο προβαίνει υποχρεωτικά σε αναμόρφωση αυτού, με απόφασή του που λαμβάνεται εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή σε αυτό της έκθεσης από την οικονομική επιτροπή, μειώνοντας τα παραπάνω έσοδα, σύμφωνα με την εισήγησή της και αντιστοίχως το σκέλος των δαπανών, ώστε να μην καταστεί σε καμία περίπτωση ελλειμματικός ο προϋπολογισμός. Σε περιπτώσεις όπου από την έκθεση προκύπτει ότι δεν απαιτείται αναμόρφωση του προϋπολογισμού, αυτό διαπιστώνεται από το δημοτικό συμβούλιο με απόφασή του που λαμβάνεται εντός της ίδιας προθεσμίας, δυνάμενο αυτό να προβεί σε αναμόρφωσή του για τους λόγους που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο. Οι ανωτέρω αποφάσεις υποβάλλονται στον Ελεγκτή Νομιμότητας για έλεγχο. Η έκθεση, μετά των συνημμένων της και η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου αναρτώνται στην ιστοσελίδα του οικείου Δήμου και στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 3861/2010 («Πρόγραμμα Διαύγεια»), γνωστοποιούμενοι οι σχετικοί αριθμοί διαδικτυακής ανάρτησης (ΑΔΑ) στον Ελεγκτή Νομιμότητας και στην οικεία υπηρεσία Επιτρόπου για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 277 του ν. 3852/2010. Τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται στην έκθεση ή και να τη συνοδεύουν, καθώς και κάθε άλλο θέμα για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών.»

Κατ’ εξουσιοδότηση της ανωτέρω διάταξης εκδόθηκε η Αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών», στην οποία καθορίζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, που υποβάλλεται στο δημοτικό συμβούλιο από την οικονομική επιτροπή, μετά από εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου. Η τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των δήμων, συντάσσεται σύμφωνα με τα Υποδείγματα 1 έως και 3, που επισυνάπτονται στην ανωτέρω απόφαση και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.

Με την αριθ. 414/2013 (ΑΔΑ: ΒΛΓΨΩ9Ω-Δ3Ι) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2014 και εγκρίθηκε με τα αριθ. πρωτ. 95128 και 82018/23-12-2013 έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

Η αντίστοιχη έκθεση εκτέλεσης προϋπολογισμού Β’ τριμήνου 2014 εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο με την υπ’ αρ. 117/2014 απόφασή του και έλαβε ΑΔΑ: 7ΑΗ2Ω9Ω-ΕΝΟ.

Με βάση τα παραπάνω η προϊσταμένη της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου με το αρ. πρωτ. 26942/15-10-2014 έγγραφό της, κοινοποίησε στην οικονομική επιτροπή την εισήγηση με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού.

Συγκεκριμένα διαβιβάζονται στην οικονομική επιτροπή οι κάτωθι πίνακες:

Πίνακας 1: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ εσόδων Γ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 2: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ δαπανών Γ’ τριμήνου του έτους 2014.

Πίνακας 3: Στοιχεία ισολογισμού Γ’ τριμήνου του έτους 2014.

Καλούμαστε λοιπόν να υποβάλουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο την τριμηνιαία έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου κατά το Γ΄ τρίμηνο του έτους 2014.

Η Οικονομική Επιτροπή αφού έλαβε υπόψη της

-  την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10

-  την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010

- η Αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών»

- την αριθ. 414/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2014 και εγκρίθηκε με τα αριθ. πρωτ. 95128 και 82018/23-12-2013 έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

- την υπ’ αρ. 175/2014 απόφ. Δ.Σ. με ΑΔΑ: 7ΑΗ2Ω9Ω-ΕΝΟ «Έγκριση Β’ τριμηνιαίας έκθεσης εκτέλεσης προϋπολογισμού Δήμου Βόλβης έτους 2014»

τα έσοδα - έξοδα και γενικά τα οικονομικά δεδομένα, όπως αποτυπώνονται στα βιβλία και στοιχεία του δήμου Βόλβης

- την εισήγηση της προϊσταμένης της Ο.Υ.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

Αφού έλεγξε την πορεία υλοποίησης του προϋπολογισμού κατά το Γ’ τρίμηνο, δεν διαπίστωσε την ύπαρξη υπερεκτιμημένων εσόδων ή εσόδων που δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης. Δεν απαιτείται αναμόρφωση του προϋπολογισμού.

Υποβάλλει στο Δημοτικό Συμβούλιο την τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου κατά το Γ’ τρίμηνο του έτους 2014 συνοδευόμενη από την εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και την έκθεση του προηγούμενου τριμήνου.

Τα στοιχεία που διαβιβάζονται στο Δημοτικό Συμβούλιο και που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, εμφανίζονται στους ακόλουθους πίνακες οι οποίοι επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας:

  1. Πίνακας 1: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ εσόδων Γ’ τριμήνου 2014
  2. Πίνακας 2: Αποτελέσματα εκτέλεσης Π/Υ δαπανών Γ’ τριμήνου 2014 και
  3. Πίνακας 3: Στοιχεία Ισολογισμού Γ’ τριμήνου 2014

Η παρούσα να υποβληθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο και να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του δήμου

Η απόφαση αυτή έλαβε α/α 463/2014

Για το παραπάνω θέμα συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως εξής:

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΛΙΑΜΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

ΤΑ ΜΕΛΗ

Αθανασιάδης Γεώργιος

Γαβριηλίδης Ανδρέας

Δεμερτζής Γεώργιος

Γούτας Ιωάννης

Βακουφάρης Τηλέμαχος

Παντσάκη Σουλτάνα

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΛΙΑΜΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Παρακάτω επισυνάπτονται η Α.Δ.Α και οι σχετικοί με την απόφαση πίνακες:


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 25-9-2014

Αριθμ. Πρωτ. : 24.806

Απόφαση αριθμ. 189A/2014

Θέμα: «Ορισμός Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων »

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87 /τ.Α΄/2010.

2) Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006.

3) Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011

4) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006

5) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2399/τ.Β΄/27-10-2011.

6) Την ανάγκη ορισμού Εντεταλμένων Συμβούλων για την επικουρία μας και την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τους αναθέτουμε χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου :

1) Τον κ. Βασιλάκη Δημήτριο, εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο       α) για θέματα επιχειρηματικότητας και απασχόλησης, και β) για διαγωνισμούς & αναθέσεις έργων, εργασιών & προμηθειών με ευθύνη την επίβλεψη, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2.Να εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

3. Την σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων του τομέα του.

4. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

5. Την ευθύνη θεμάτων επιχειρηματικότητας και απασχόλησης.

6. Να υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισμών έργων και προμηθειών του Δήμου, να εκδίδει τις αποφάσεις απ’ ευθείας αναθέσεων προμηθειών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

7. Να εκδίδει αποφάσεις απευθείας ανάθεσης εργασιών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

8. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η γραμματειακή υποστήριξη του ανωτέρω εντεταλμένου συμβούλου θα ασκείται από την υπάλληλο του Δήμου κ. Ελένη Μόσχου.

2) Τον κ. Καλούδη Ευστράτιο, εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας, με ευθύνη την επίβλεψη, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2.Να εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

3. Την σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων του τομέα του.

4. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

5. Την διάθεση και τον συντονισμό δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών στα όρια του Δήμου.

6. Τη ευθύνη για την καλή λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων της αρμοδιότητά του, την χρέωσή τους για συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.), την ασφάλισή τους, την κάρτα καυσαερίων και τη νόμιμη κυκλοφορία τους.

7. Την   ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.  

8. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η γραμματειακή υποστήριξη του ανωτέρω εντεταλμένου συμβούλου θα ασκείται από τον υπάλληλο του Δήμου κ. Παράσχο Αγιάνογλου.

3) Τον κ. Χατζή Χρήστο, εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο Υγείας, Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εθελοντισμού και Παιδείας με ευθύνη την επίβλεψη, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2.Να εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

3. Τη σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων του τομέα του.
4. Την εφαρμογή και υλοποίηση: α) προγραμμάτων δημόσιας υγιεινής που οργανώνονται από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ή από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

5. Την πληροφόρηση των δημοτών για θέματα δημόσιας υγείας.

6. Την εφαρμογή προγραμμάτων τηλεϊατρικής και προληπτικής ιατρικής.

7. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού.

8.Την προσέλκυση εθελοντών και την οργάνωση σχετικού μητρώου
9.Την ενθάρρυνση της εθελοντικής συμμετοχής των πολιτών στις δράσεις του Δήμου.

10.Την ανάπτυξη του αισθήματος της «κοινωνικής συμμετοχής»

11.Την δημιουργία και λειτουργία νέων κοινωνικών δομών στο Δήμο (κοινωνικό ιατρείο, κοινωνικό φαρμακείο, τράπεζα αίματος).

12. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα, που στοχεύουν στη μέριμνα, υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

13. Τη λειτουργία ανοικτού πανεπιστημίου και προγραμμάτων του κέντρου δια βίου μάθησης

14. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η γραμματειακή υποστήριξη του ανωτέρω εντεταλμένου συμβούλου θα ασκείται από τον υπάλληλο του Δήμου κ. Γεώργιο Λεωτόν.

Β) Εξουσιοδοτούνται οι προαναφερόμενοι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι για την υπογραφή με εντολή Δημάρχου, των σχετικών με τα θέματα που τους ανατίθενται, εγγράφων, βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Γ) Οι ανωτέρω Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, θα χρησιμοποιούν μέχρι νεοτέρας γραφεία από τις υφιστάμενες δομές υποστήριξης των πολιτικών οργάνων του Δήμου και γραμματειακή υποστήριξη από τους υπαλλήλους που ορίστηκαν ανωτέρω για τον καθένα.

Δ) Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση. Να δημοσιευτεί δε μία φορά, σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.  

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


Επικοινωνία

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ
Σταυρός Θεσσαλονίκης
Τ.Κ. 57014

Γραμμή Δημότη: 2397061900
Δημοτολόγια: 2397027535
Οικονομική Υπηρεσία: 2397330200
Γραμματεία Δημάρχου: 2397061661
E-mail: dimos@dimosvolvis.gr

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2014-2020»
Χάρτης Δήμου Βόλβης

Κατεβάστε τον χάρτη του Δήμου Βόλβης
για συσκευές Android
από το link: tiny.cc/n8okbz

Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης
ΚΕΠ
ΥΕΑΗΔ
Δι@ύγεια • διαφάνεια στο κράτος
ΣΥΖΕΥΞΙΣ
ΠΚΜ Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης
© 2020 Δήμος Βόλβης | Όροι χρήσης | Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων • Σχεδιασμός Ιστοσελίδας Infinite ICT